Hali. Hát igen, tegnap kiestem az arany napi két posztból. Jujjderöstellem. Nemis igazán fárasztó, hanem Bosszantó (Monsantálva) napon volt. Reggel fürdés borotválkozás fekete zokni keresgélés után az egyleti sulytásosmentében végigmasíroztam a városon. 33assal fél óra, 61essel 20 perc összesen a Moszkva, de elszámítottam magam és a megbeszélt előtt fél órával megérkeztem. Nem volt olyan vészes, mert a huszármente miatt mindenki jobbik aktivistának nézett, ezért a cigány (roma kissebségi becsületes úriember) álszórólapos csávó nem is merészelt megkörnyékezni. A világtól való teljes elzárkózást nagyban segítette a maximum hangerőn ostromló muse:). Egy idő után befutottak a többiek szépen egyesével, és áátvonultunk a millenárisra, ahol öltözőt, vizet, pogit, rétest és pólókat kaptunk. Nagyon vicces, a pólón az áll: Magyar Géniusz Program. Úgy érzem magam mint egy laborkörülmények között kitenyészett emberfeletti intelligenciával rendelkező, ám az óvatlan tudósok elől cselesen a világra szabadult kísérleti egyed, és majd most az instám mélyén lörkölve fogom szövögetni a világ rombadöntésére irányuló sötét és aljas terveimet. Muhhahhahaaaahaaaaaa!!! Ráadásul az ominózus póló grafikája egy ilyen vonalkód szerű izé. Tisztára mint a Hitman. Lényeg a lényeg, 3-tól egy fél órát tülköltünk, több kevesebb sikerrel, aztán kis osztozkodás pacsizás után elindultunk haza. Én az egyik tenorkürtös sráccal tartottam, aki megmondta a tutit, hogy a déliből vonatkával 20 perc alatt majd jól otthon leszünk heh. Be is próbáltuk. Kiderült, hogy csak 5kor megy vonat, de ha már ott voltunk, felültünk és vártunk. Fél hatig. Aztán egy kicsit ment a vonat és megint vártunk vagy fél órát. Summa summárum kb hétre értem haza. Délben indultam el és fél órát fújtunk. Hurrá. Na, ezek után semmihez nem volt kedvem, ledöglöttem és a telómat baszirgáltam egész nap. Már kicsit unom:) Hazaértemkor édesanyám már főzött, szóval most ezt fogom leírni.

Bombaleves: gomba, hagyma répa krumpli meg bármilyen leveszöldség amit az ember hirtelen talál.

Minden zöldséget megtisztítunk. Mi itthon a gombát is megpucoljuk, van aki csak megmossa. Pedig egyszerű megpucolni, csak kicsi gombákkal sokáig tart. A kalapja széléről visszafelé húzkodva a bőre (héja vagy nemtom) könnyen lejön. A spóratartó lemezeket is ki szoktuk kapirgálni. A tönkjét késsel meghámozzuk. Tehetünk a levesbe csirkeaprólékot vagy húst is, igazából ez elég jól variálható. Én pörkölttel szoktam kezdeni, anya csak felteszi vízben főni, de most azt írom, hogy én hogyan szoktam.

A hagymát kockára vágva megpirítjuk, a kockára vágott gombát meg ha teszünk bele, a húsféléket is rátesszük a hagymára. Megpirítjuk megfonnyasztjuk a cuccost, só bors, aztán felöntjük vízzel és beletesszük a többi zöldségeket, ízlés sdzerint feldarabolva persze. Leveskockát mindenképpen érdemes beletenni. Nélküle nekem nem szokott olyan erős ízű lenni.

Tipp: Ha nem önjük fel vízzel az elején, tejszínnel sűrítve jó kis ragu lesz.

Bon apetit!!

Címkék: leves gomba

A bejegyzés trackback címe:

https://uristen.blog.hu/api/trackback/id/tr991875034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása