Irodalmi szemelvények: a Biblia

 2010.05.22. 01:35

 A sok könyv közül amit párhuzamosan olvasok, jelnleg az egyik a Biblia. Ezt értelmezzétek!

Mózes I. Teremtés könyve, III. rész, 15. bekezdés:

Annak-felette, ellenkezést szerzec te közötted és az aszszonyi állat között, a'te magod között, és az ő magva között: Es az meg-rontya tenéked fejedet: Es te-is mardosod annak az ö farkát.

WTF.

Ez a lábjegyzet szerint Jézus eljövetelének ígérete. Hát, ő tudja...

A bejegyzés trackback címe:

https://uristen.blog.hu/api/trackback/id/tr182022135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akvyr 2010.05.24. 00:15:09

Fantasy vagy a Sci-fi könyvek között tartod? Én sosem tudom eldönteni...

Árpi88 2010.05.24. 12:26:40

"A sok könyv közül amit párhuzamosan olvasok, jelnleg az egyik a Biblia." ezzel jelenleg én is így vagyok
Ezt a részt mondjuk nem láttam még, jóféle:)

Soldier: sztem rakd a pszichológiai könyvek közé

prettyinpink 2010.11.28. 21:37:47

az asszony farkát? inkább:
"az neked fejedre tapos, te pedig annak sarkát mardosod"
süti beállítások módosítása