Emo pillanatok

 2010.09.03. 01:13

Nem látok arcokat

Nem látok színeket

Nem látok fényt.

Pedig van szemem.

Nem hallok nevetést

Nem hallok zenét

Nem hallok hangokat.

Pedig van fülem.

Nem érzek parfümöt

Nem érzek illatokat

Nem érzek szagokat.

Pedig van orrom.

Nem érzek meleget, selymeset

Nem érzek hideget, rideget

Pedig van bőröm.

Nem érzek semmit.

Nem érzékelek semmit.

Pedig vagyok.

Itt vagyok.

Most vagyok.

Egyedül vagyok.

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://uristen.blog.hu/api/trackback/id/tr792268058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zaga · http://zagaspoint.blog.hu 2010.09.03. 17:14:17

holnap boldog pillanat lesz :)
de arról is írj verset

Shrek89 2010.09.03. 17:16:56

Pedig szerintem jó kis vers lett.
süti beállítások módosítása