Heh! A mai kis koncertünk fele tájékában kiosztásra került az Arany Ansatz díj, amelyet a fúvósegylet két tagja kapott a "fúvósegyletben nyújtott kiemelkedő művészeti teljesítményéért", és na ki kapta az egyiket? ÉÉÉÉÉÉÉNNNNNN!!!!! JEEEEEEE!!!! Tudom, hogy az egylet néhány tagja értelmetlennek tartja, hogy magunk között díjazgassuk egymást, viszont én úgy gondolom, hog ha egy számomra igen fontos közösség szavazás útján, mondhatni osztatlanul, mintegy az egylet egészének nevében és teljes egyetértésében ezt a kitüntetést adta a Kukacnak és nekem, pláne hog az egyletnek jelenleg 72 tagja van, és közülük nem csak kettő tesz meg mindent az egyletért és tényleg sokan igazán jól játszanak és szívükön  viselik az egylet sorsát, az, hogy mi kaptuk a díjat, számomra elmondhatatlanul nagy elismerés és megtisztelés. Ez és az, hogy idén az egylet elnökségébe is bekerültem, ezek miatt úgy érzem, hogy igazán hasznos tagja vagyok az egyletnek, örülök neki, hog mások is elégedettek velem, és ez méginkább odaadásra ösztönöz. Csak azt tudom mondani, hogy ha boldog akarsz lenni az életben, ne igyál, nevelj kiscicát vagy házasodj meg, hanem legyél elismert tagja egy számodra kedves közösségnek. Ennél jobbat semmi más nem fog megadni. Éljen a Budafoki Fúvósegylet, éljen a közösség, éljenek a jóbarátok, az okos és szép lányok, a jó sörök készítői, a jó közönség, a taps, Arató tanárúr és még a trompetákok is éljenek!!! Most pedig bepótolom amit a bulin elmulasztottam, mert kocsival voltam (Cssz hibaaaaaaa:))!!! Egészségedre!

A bejegyzés trackback címe:

https://uristen.blog.hu/api/trackback/id/tr682077437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akvyr 2010.06.13. 11:26:10

Gratula! Nem is tudtam, hogy ilyen keményen toló vagy. Egyébként szerintem sok közösségnek vagy megbecsült tagja, csak ott nem osztanak díjakat :)

Shrek89 2010.06.13. 15:20:17

A sok az szerintem túlzás, de az ötök mindenképpen egy ilyen még. Szeretlek titeket!

Levi Teal'C 2010.06.13. 20:06:32

mi is :)
gratulálok még egyszer.

Levi Teal'C 2010.07.13. 20:36:23

off: itt a várva várt pillanat, amikor elkezdem én is...
tilkkommentel.blog.hu/
süti beállítások módosítása